LOL
16/05/2020
Riot с първи подробности относно промените при ADC-тата!

След доста обширни тестове, проведени от Riot Games, разработчиците на League of Legends най-накрая са готови да покажат някои от промените, които са планирали да вкарат в играта. Всичко има една единствена цел – да извади ADC-тата от дупката, в която се намират (не всички, но повечето от тях).

В началото на месец май Riot разкриха плановете си да пипнат малко „керитата“ в следващата си фаза и евентуален предстоящ пач. Водещият геймплей-дизайнер Марк "Scruffy" Йетър намекна тогава, че иска да даде на играчите от долната линия малко повече „носеща“ сила, след като ефективността на ролята отбеляза спад през този сезон.

Смятаме, че играчите от долната линия доста често изпадат в ситуация, в която не им липсва сила, но им липсва възможността да оцелеят и да разгърнат механиките си. Надяваме се, че комбинацията от нарастваща скорост на движение и повече жизнени точки ще бъде тласък в правилната посока..“

Ето и всички промени, които Riot са направили досега:

·         Base HP increased by 30 across bottom lane marksmen.

·         HP per level increased by 2.

·         Zeal movement speed increased from 5% to 7% percent.

·         PD movement speed increased from 5% to 7% percent.

·         RFC movement speed increased from from 5% to 7% percent..

·         Statikk Shiv movement speed increased from 5% to 7% percent..

·         Hurricane movement speed increased from from 7% to 9% percent..

Основните промени ще важат за всички ADC-та, с изключение на Lucian, Vayne и Kalista. Вместо това, тези три героя ще получават промени, по-фокусирани към “scaling”-a, за да не стане така, че мета-та да се преобърне – знаем, че доста често можем да ги видим на топ-а.

Всички тези корекции не са все още финализирани, но Riot планират да ги пуснат в експлоатация с Patch 10.11, който трябва да удари Rift-а до четвъртък, 28 май.

Scruffy“ също съобщи, че след промените по долната линия на ход е средната – като там също ще има какво да се пипне.