23/04/2021
Riot поправи голяма част от проблемите на LoL Client, като обеща още много подобрения!

Клиентът на League of Legends е основата, върху която играта е „стъпила“, но през изминалите години винаги е бил ключова тема сред общността, заради постоянните крашове и бъгове, които не спират да го преследват.

В скорошна публикация в блога на Riot, касаещ актуализациите на клиента, Am1t, Id, Aotus и Failed Execution разкриха детайли, които са приложени за подобряване на качеството му. Въпреки че много от тези промени са малки, те действат като основа за това, което е необходимо, за да се приведе клиентът в прилично състояние.

Екипът, който стои зад промените в стабилността, подчерта в тази публикация важността на Chromium Embedded Framework (CEF), която по същество действа като централен уеб браузър за клиента, от който произтичат всички други механизми за промяната на производителността.

„Актуализирането на CEF е единствената най-въздействаща индивидуална промяна, която можем да направим, за да подобрим LoL Client!“ - казват разработчиците.

Чрез актуализирането на CEF, клиентът ще изпълнява по-лесно определени задачи, включително намаляване на крашовете, подобряване на FPS, увеличаване на производителността при анимацията и по-ефективно използване на процесорите на потребителите. Riot се надява тези промени да бъдат приложени до края на юли.

Социалният панел също беше тема на дискусия от екипа поради честите съобщения за невъзможността да се свържете с приятелите си, както и да се показват правилно списъците с приятели.

Дългосрочната цел е да се преработи напълно кодът, за да получим добър краен продукт.

Ами.. беше си време.. :)