12/05/2021
Ubisoft насочва фокуса си върху повече безплатни и качествени игри!

Когато Ubisoft обяви миналата седмица, че следващата игра, наречена Heartland, ще бъде безплатна за игра, ние си зададохме въпроса дали това не е знакът, че компанията иска да преследва успеха, който Activision е постигнал с Call of Duty: Warzone. Краткият отговор е да, истина е, но амбицията на Ubisoft няма да се ограничи само до шуутърите от сериите Tom Clancy.

Главният финансов директор Фредерик Дюге заяви, че предишният ангажимент на компанията да пусне 3-4 премиум игри вече не е показател за динамиката на развитие на Ubisoft. Вместо това целта е да се увеличи аудиторията чрез разширяване на марката с повече безплатни игри, които да радват публиката.

„Смятаме, че имаме чудесна възможност да разширим аудиторията на най-големите ни франчайзи. Имахме нужното време да се поучим от това, което направихме миналата година с Hyper Scape. Учим се и с пускането на Roller Champions, научихме много и с Brawlhalla, която бързо се разраства, и смятаме, че е време да предложим качествени безплатни игри във всичките ни най-големи франчайзи, на всички платформи." - каза Дюге.

Интересно е признанието относно Hyper Scape. В случай, че сте забравили, безплатната научно-фантастична игра стартира миналата година и почти веднага изгуби своята аудитория. Но няма съмнение обаче, че безплатните игри могат да бъдат силно „полирани“ и невероятно доходоносни. Примери за това са Call of Duty: Warzone и Apex Legends. Hyper Scape пропусна целта, но ако Ubisoft продължи тази стратегия в сериите игри като Assassin's Creed, Watch Dogs, Far Cry и Tom Clancy's Everything, това може да бъде началото на нещо голямо!