14/07/2021
Blizzard послуша феновете! Diablo 2: Resurrected с много подобрения след техническата алфа!

Diablo 2: Resurrected се очаква да пристигне при нас съвсем скоро, а разработчиците вече са започнали да се занимават с неща, които са били заявено от обществото. Във вторник Blizzard Entertainment сподели някои актуализации относно предстоящите промени, изцяло благодарение на обратната връзка от техническата алфа и феновете.

Една от най-големите промени е подобряването на визуалните ефекти на Sorceress, чиито Lighting & Cold Spells вече се открояват и виждат повече с по-широки, и по-ярки ефекти. Подобряват се и различни елементи на потребителския интерфейс, като цветовете са направени така, че да се открояват – например Healing Potion-ите вече са по-червени, както си беше в оригиналното Diablo 2: Lord of Destruction!

A1 Gaming League ще ви представи всичко ново, което ще получим, в точките отдолу както следва:

1.       Променен е синият цвят, когато някое от чудовищата е засегнато от ледена магия. (преди беше по-светло син, което не се хареса на общността, за разлика от тъмно синьото в D2:Lod)

2.       Скоростта на анимация, когато Mana & Healing Potions са активирани, сега е по-добре съобразена със запълването на глобусите за здраве и мана.

3.       Цветът на иконите на scrolls, gems и potions е усилен, за да изпъкват и това да привлече повече внимание към предметите и да добави яснота към изображението.

4.       Weapons, armor, quest items и charm icons също са получили същите графични настройки на цветовете.

Quality Of Life – подобрения:

1.       Автоматично вземане на злато, големи размери на шрифта, мащабиране на потребителския интерфейс (за PC) и настройки на гама / контраст за подобряване на четливостта – всичко това ще бъде възможно, за да може играчите да получат всичко според своите нужди. С тези опции, феновете ще могат да променят своите HUD и графики, като намират идеалния баланс или каквото и да е предпочитанието им.

2.       Вече ще можем да избираме дали имената на елементите да се включват или изключват с натискането само на на бутон.

3.       След внимателно обмисляне, Shared Stash вече ще има три страници, а не само една. Много играчи бяха на мнение, че една страница не е достатъчна..

4.       Compare tooltip, или опцията за сравнение на два или повече предмета, ще може да се включва или изключва в настройките на потребителския интерфейс.

5.       Automap е с внедрени нови assets, които подобряват четливостта й. Например цветът на слабите наслагвания е променен, така че те да изпъкват „над“ играта, в която играчът се намира.

6.       Първоначалните настройки на картата предизвикаха известно объркване по време на Technical Alpha. Вече има опция на картата с три настройки. Тези настройки ще бъдат ляво-минимално, дясно-минимално и централно-цял екран. Просто активирайте предпочитанията си за това как искате вашата карта да се показва на вашия HUD.

Miscellaneous – ъпдейти:

1.        Въз основа на многото заявки към Diablo II: Resurrected, вече е добавен часовник. За да активирате часовника, отворете настройките на вашия потребителски интерфейс и щракнете върху квадратчето до Clock.

2.       Героите вече няма да се раждат, докато играта не се зареди напълно, предотвратявайки нападение или нараняване, по време на екрана за зареждане. Освен това общото време на зареждане ще бъде по-бързо.

3.       Въз основа на отзивите на общността, Blizzard премахва допълнителни мрънкания и викове, които първоначално са добавени.

Какво следва оттук нататък?

Този август играчите ще могат да изпитат тези най-нови промени от първа ръка! За ограничен период от време вратите на Ада ще се отворят отново, позволявайки на играчите, които са поръчали Diablo II: Resurrected, да влязат бета версия за ранен достъп. Скоро след това всички играчи (на PC, Xbox и PlayStation) също ще имат шанса да се изправят срещу демоните в откритата бета версия.