PUBG: Battlegrounds се справя все по-добре и по-добре, откакто стана безплатен за игра, а компанията Krafton заяви, че е привлякла повече от 80 000 нови потребители от януари насам.
Приходите от батъл рояла също са се увеличили, като средният приход на потребител е нараснал с повече от 20% спрямо последното тримесечие.
Mеждународните пазари извън Южна Корея представляват 94% от доходът на компанията през второто тримесечие на 2022 г.
PUBG Mobile също се представя добре за Krafton, след като в момента е на второ място по продажби сред глобалните мобилни игри и помогна за увеличаване на приходите до бруталната цифра от $550 700 000.
Съвсем наскоро излезе и Patch 19.1, който ни донесе новото оръжие MP9, Pillar Security Car, детектор за сини чипове, щит, Сезон 19 и куп други нещица.