Riot се прицели и.. отстреля „Healing Meta“-тa с Patch 12.6 в League of Legends!

Разработчиците на Riot Games се опитват да ограничат healing meta-та, която се оказва, че дирижира доста добре действията през Сезон 12 до този момент. Целта им е да орежат Lifesteal-ефектите на няколко предмета и руни, а добре познатата ни Ravenous Hunter ще бъде изцяло премахната.

League of Legends може да се похвали с не един или два ъпдейта на Healing-ефектите през последните няколко сезона, което доведе до доста по-добра издръжливост за голяма част от героите. Сега компанията е твърдо решена да елиминира това в зародиш.

Последните новини разкриват, че под ударите попадат както предмети, така и руни. Lifesteal-артикули като Vampiric Sceptre, Bloodthirster и Blade of the Ruined King са ударени от жестоки nerf-ове в League of Legends PBE, като промените се очаква да влязат в сила с Patch 12.6 в сряда, 30 март.

Няколко руни, включително Fleet Footwork и Legend: Bloodline, също ще получат корекции.

riot-healing-meta

Митичният Immortal Shieldbow е може би предметът с най-голям nerf, като неговият Lifesteal е намален до 8%, а промените ще засегнат и бонусът жизнени точки, който той дава.

Руната Ravenous Hunter, която се окачестви с ранг „Задължителен избор“ през Сезон 11, ще бъде премахната напълно. На нейно място Riot добавя „Treasure Hunter“, нова руна, която дава бонус злато за Unique Takedown.

„Най-общо казано, издръжливостта трябва да има цена. Ако искате да нанесете много щети, жертвате издръжливостта. Ако искате да сте силни и да падате трудно, трябва да нанасяте още по-малко щети.“ – заяви TheTruexy – разработчик от dev team-a на Riot Games.

Нито една от тези промени не е окончателна. Riot ще продължи да ги тества в League PBE през целия цикъл на Patch 12.6, който ще продължи четири седмици до 30 март.

Ето и всички промени, които идват с Patch 12.6

Vampiric Scepter

  • Lifesteal 10 percent ⇒ 8 percent.

Immortal Shieldbow

  • Lifesteal 10 percent ⇒ 8 percent.
  • Health per legendary 50 ⇒ 70.

Blade of the Ruined King

  • Lifesteal 10 percent ⇒ 8 percent.

Bloodthirster

  • Lifesteal 20 percent ⇒ 15 percent.
  •  Attack damage 55 ⇒ 60.

Legend: Bloodline

  • Lifesteal per stack 0.6 percent ⇒ 0.4 percent.
  • Effect changed: At maximum Legend stacks, gain 100 max health.

Fleet Footwork

  • Energized attack damage 10-100 (+0.4 Bonus AD, +0.3 AP) ⇒ 10-100 (+0.3 Bonus AD, +0.2 AP).

Ravenous Hunter

  • Removed.
Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини