Остава само седмица до пускането на римейка на The Last of Us на Sony за PS5, и ето че в петък, компанията описа подробно многото опции за достъпност, които ще бъдат налични в играта.
За римейка Naughty Dog използва пакет от функции за достъпност, включени в The Last of Us Part II, като основа и надгражда върху тях, според публикация в блога на Гилън МакАлистър от Sony Interactive Entertainment.
Една полезна нова функционалност са субтитрите в цените между геймплея, които ще работят с всички локализирани езици, заяви режисьорът Матю Галант.
Друга опция, която е много любопитна, е усещането на диалога чрез хаптична обратна връзка с контролера DualSense. По този начин глухият играч ще може да усети начина, по който е произнесена репликата, може да усети ударението в думата, заедно със субтитрите, за да си даде известна представа за това как е предадена тази реплика.
Sony не включва за първи път разширени функции за достъпност с The Last of Us – компанията също така предлага значителни такива с инструменти в игри като Spider-Man: Miles Morales, Ratchet & Clank: Rift Apart и Horizon: Forbidden West, а вече е работи и върху тези опции, идващи с God of War: Ragnarok.
The Last of Us: Part I Remake стартира на 2 септември. Играта също се разработва за PC, въпреки че Sony все още не е споделил дата на пускане за тази платформа.