Микротранзакциите в Diablo Immortal генерираха приходи от $24 милиона през първите две седмици от старта на играта, като играчите в Съединените щати и Южна Корея харчат най-много за покупки.
Данните са на уебсайта AppMagic и разкриват, че от стартирането си на 2 юни, най-новото RPG на Blizzard е било изтеглено повече от пет милиона пъти и вече се превърна във втория най-успешен мобилен проект на компанията, надминат само от всемогъщия Hearthstone, който излезе през 2014 година.
Играчите в САЩ заемат първото място със своите около 43% от общата печалба, следвани от „колегите“ си от Южна Корея с около 23%.
Използването на микротранзакциите обаче е доста критикувано от общността, тъй като някои играчи твърдят, че се чувстват в неизгодно положение, ако играят без да купуват предмети в играта.
Това е отразено и в потребителския резултат на играта в Metacritic, който в момента е 0,3 – най-ниската стойност за всички времена, за която и да е компютърна игра.