Преди и след пускането на Diablo Immortal, негативните отзвуци се чуваха отвсякъде. Играчите бяха толкова разгневени от скандалната икономика на микротранзакциите, че започнаха да бомбардират играта с лоши ревюта по сайтовете за рецензии.
Майк Ибара, президент на Blizzard Entertainment, оправда практиката на компанията за микротранзакции, като заяви, че по-голямата част от геймърите не купуват нищо с реални пари.
Това обаче не помогна много, за да успокои гнева на разочарованите фенове, които бяха принудени или да плащат с реални пари, или да издържат на мъчително бавен процес в играта.
Въпреки реакцията на геймърите, финансовите планова на компанията изглежда се отплащат. Diablo Immortal е донесъл приходи от $300 000 000 в световен мащаб.
Това включва сумите от $155 600 000, направени от първото пускане на играта в 60 държави и огромните $144 700 000 милиона, направени от отделното стартиране само в Китай, управлявано от NetEase Games.
NetEase, важен китайски издател, си сътрудничи с няколко добре известни разработчици и е на второ място след Tencent сред големите китайски компании за видеоигри.
Въпреки че Immortal беше критикуван за внедряването на едни от най-лошите микротранзакции в историята на гейминга, финансовият успех на играта не може да бъде пренебрегнат въпреки широкото осъждане от игралната индустрия, медиите и дори феновете.