Blizzard спря работата по загадъчната мобилна WoW MMO-игра, след 3 години в разработка!

Нов доклад разкрива, че Blizzard и NetEase са отменили проекта за мобилна игра World of Warcraft след три години в разработка. Играта се е ръководела от NetEase, втората по големина компания за игри в Китай след Tencent, която работеше и върху Diablo Immortal.

Според доклада, новият проект е бил наричан Neptune и е бил предназначен да бъде мобилна World of Warcraft MMO-игра, която се развива в различен период от време в сравнение с основната игра.

NetEase са разполагали с екип от над 100 души, работещи по заглавието. Съобщава се, че те са била разпуснати, като само някои от тях са запазили длъжностите си в компанията. Друга информацията намеква, че възможен спор между Blizzard и NetEase, относно условията по работата са причина за спиране на продукта.

mobile-wow

Разбира се, нито една от двете компании не е потвърдила нищо по въпроса, нито пък е дала някакво изявление.

Blizzard от своя страна набира скорост в момента благодарение на Diablo Immortal, който беше изключително успешен въпреки противоречията относно неговите микротранзакции.

Партньорството между Blizzard и NetEase датира от 2008 година. Китайската компания работи с WoW в страната от 2009-та, като публикува всички игри на Blizzard, пуснати в Китай.

Освен това си партнира с нея при разработката на заглавията и взима участие в неща, като Overwatch League, например.

Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини