Dark Souls се появи на PC през август 2012 година и ако си спомняте добре, около старта му имаше немалко бъркотия. Освен Games For Windows Live-изискването, играта предлагаше максимална честота от 30 кадъра в секунда (FPS).
Въпреки това, въпросните 30 кадъра не успяха да помрачат нито едно последващо издадено заглавие оттогава, но все пак е облекчение да чуем, че Elden Ring ще се появи с поддръжа до 60 FPS.
4K ще бъде максималната разделителна способност, която играта ще ни предостави, но ще може да й се насладим и с HDR-резолюция. Друго готино нещо е фактът, че Ray-Tracing-ът също ще е възможен, макар че това ще дойде с допълнителен пач. Дали той ще бъде такъв, който ще бъде пуснат веднага след старта на играта, или ще дойде на по-късен етап – предстои да разберем през следващите дни.
Повече подробности за спецификациите тепърва предстоят и тъй като Closed Network тестът тази седмица няма да е активен за PC, вероятно ще мине още малко време, преди да разберем каква конфигурация ще ви трябва, за да задоволите нуждите на Elden Ring.
Съвсем скоро и след години в чакане най-накрая получихме задоволителен, 15-минутен поглед към играта в края на миналата седмица.
Както се вика – „Не остана!“. Датата на излизане на Elden Ring е 25 февруари 2022 г.