Тъжно! Само 1% от абонатите на Netflix използват гейминг-платформата на компанията!

През ноември миналата година Netflix пусна своя собствена платформа за игри, наречена Netflix Games. Първоначално стрийминг гигантът стартира само с пет заглавия, като услугата вече включва повече от 24 такива. Въпреки че Netflix Games обяви, че планира да разшири своя каталог до 50 заглавия до края на годината, изглежда, че само шепа от абонатите проявяват интерес.

Според доклад на CNBC, игрите на Netflix са изтеглени 23,3 милиона пъти от пускането на услугата. Докладът също така предполага, че Netflix Games разполага с 1,7 милиона потребители дневно.

netflix-gaming-fail

Въпреки че това може да звучи впечатляващо като цифра, статистиката показва, че по-малко от 1% от общите потребители се интересуват от гейминг платформата на компанията.

Наскоро Netflix придоби три независими студиа – Night School Studio, Next Games и Boss Fight Entertainment, като само Next Games струва на стрийминг-гиганта около 72 милиона долара.

Ако се интересувате да изпробвате Netflix Games, можете да го намерите в раздела за специални игри на приложението. Потребителите на Android могат да изтеглят тези игри или от приложението, или от Google Play Store, докато тези, които използват iOS, ще бъдат пренасочени към App Store.

Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини