Ubisoft Montreal поема работата по „Prince of Persia: The Sands of Time Remake“!

Работата по „Prince of Persia: The Sands of Time Remake“ очевидно не върви особено гладко, колкото са се надявали от Ubisoft. Компанията вече нареди на своето студио в Монреал да отговаря за проекта, като то заменя сегашните си колеги от Ubisoft Pune и Ubisoft Mumbai.

Ubisoft Montreal е и родното място на епичната трилогия „Sands of Time“, на което бе обърнато внимание от разработчиците, в съобщение до феновете. Оригиналната игра беше пусната през 2003 година. Новите планове пред студиото са екипът от разработчици да се опита да отдели необходимото време, за да се организира и да предостави най-доброто изживяване за този римейк на класиката, когато е готов.

„Prince of Persia: The Sands of Time Remake“ беше отложен от януари 2021 г. за март миналата година, преди да бъде спрян за неопределено време. Миналият юни пък се чуха слухова от Ubisoft, за нова дата за пускане през 2022-ра, но това така и не се случи.

sandsoftimeremake

Говорител на компанията обаче заяви, че няма как играта да пристигне преди месец април следващата година.

Това далеч не е единственото заглавие на Ubisoft, което забуксува в сложния път на разработката. „Skull and Bones“ се работи от далечната 2013 година, а кадри от алфа теста изтекоха през миналата седмица.

Що се отнася до „Beyond Good and Evil 2“ – за първи път играта бе анонсирана през 2008 г. и официално обявена през 2017 г.

До момента тя все още няма насочена дата за пускане.

Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини