League of Legends – Сезон 12! Ще играем ли изцяло нова игра, ако вярваме в думите на Riot?

League of Legends Сезон 12 е пред праговете ни, а Riot Games явно има намерения да промени изцяло концепцията на играта. Разработчиците искат да премахнат така нараченият burst damage, който буквално може да изтрие по-слабите герои (ADC / Support) за един миг. Разбира се, не бива да очакваме нова Tank Meta, както и тотално nerf-ване на Assassin-ите, но е видно, че компанията иска да даде повече шансове за противодействие на „по-хилавите“ шампиони.

Играта се развива със скоростни темпове, които се увеличиха многократно за последните няколко години. От преработката на руните до преработката на предметите в Сезон 11, всяка година изглеждаше сякаш добавя все повече и повече damage в играта, но и по-малко начини да го контролирате.

Клиповете с ADC-та в интернет, които умират за части от секундата ставаха изключително популярни, а в тях главен герой е огромният damage, който те получават.

Ето че дойде време Riot да промени „Meтата на големия damage“ в League of Legends Сезон 12, наблягайки повече на контра-играта. В публикация в блога от 16 декември, водещият геймплей дизайнер Брайън „Axes“ Салваторе, очерта една от основните цели на компанията за 2022 година, а именно намаляването на burst damage-a.

„Искаме да запазим играта вълнуваща, както и вземането на решения с висок риск, но също така искаме да гарантираме, че битките ще протекат разумно и адекватно, а контраатаката във всяка от тях да бъде възможна. Все още сме на много ранен етап в работата си, но сегашното ни убеждение е, че бързите убийства се случват твърде бързо и твърде често.“ – заяви Брайън „Axes“ Салваторе.

lux-lol

„Развоят на мачовете, който искаме да избегнем, е когато действията, които предприемате в играта, вече нямат голямо значение. Това може да се случи, когато burst damage-ът е толкова голям, че правилният начин на завършване на мача остава далеч от вражеските шампиони за продължителни периоди от време и точно върху това работим сега. Целта не е да ви гарантираме, че никога няма да получите и един удар, да наложим Tank Meta или някакви други хиперболични идеи“ – допълни още той.

Riot Games вече е провел тестове с намаляване на цялостния damage с 20% и с увеличаване на healing / shielding способностите със същия процент. Това, което се е случило е, че Tank-овете са станали изключително силни, докато най-много са пострадали Assassin-ите.

Въпреки че подробностите за Patch 12.1 в League of Legends все още се носят някъде в пространството, промените вероятно ще бъдат сервирани на порции през Сезон 12, а не всички в един пач.

Скоро можем да видим промените на Rengar, както и мини-преработката на Pridestalker.

Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини