Най-новият шампион в League of Legends – Zeri – ще получи голям nerf, който да направи така, че нейните способности и геймплей да станат по-адекватни спрямо останалите герои в играта.
След пускането си, тя се превърна в заплаха както в професионалните мачове, така и в Solo Queue. Ако трябва да го изразим цифрово, нейният WinRate се повиши от 51% в Silver Rank до почти 54% в по-високото ELO.
Само преди ден един от разработчиците на Riot – Август Браунинг – разкри в Twitter списък с различни промени, които Zeri ще получи. Основната цел на Riot е да намали общата й сила и мобилност.
Под ударите попадат почти всички базови статистики, най-вече тези на AD, както и намален scalling на Right Click-атаката. Жизнените точки и бронята й също ще понесат удари. Въпреки всички тези „орязвания“ се очаква тя да остане в meta-та, но това може да бъде решено само от Balance Team на Riot Games!
Другите й способности също ще бъдат засегнати, наред с нейното „E„, чийто cooldown се увеличава до 23 секунди за всички нива. Това означава, че присъствието й в края на играта няма да бъде толкова ефективно, както досега.
Най-голямата промяна във всичко обаче, се очертават промените на нейната скорост на движение. Zeri ще получава по-малко стакове за скорост на нейния ултимейт в началото, което означава, че тя ще бъде по-податлива на ранни gank-ове – проблем, с който много jungler-и са се сблъсквали, изправяйки се пред новото ADC.
Например, в професионалната лига LPL, шампионът е била избиран и премахван от игра в цели 98,5% от случаите! Цифра, която говори много!
С настъплението на новите промени, Patch 12.5 може да е последният път, когато виждаме The Spark of Zaun да доминира на това ниво.