След 2 години в разработка, Ghost of Tsushima получи последния си пач!

Sucker Punch обяви, че Patch 2.18 за Ghost of Tsushima, ще бъде последната актуализация на играта след почти две години в непрекъсната разработка. Пачът, който засяга най-вече мултиплейър режима Legends, ще направи и малки корекции в Single Player-a на играта.

Разработчиците благодариха на феновете за тяхната непрекъсната подкрепа, като не пропуснаха да споменат, че ще наблюдават обратната връзка в бъдеще, свързана с всякакви грешки, бъгове и нефункционалности, при това с висок приоритет.

Съобщение от екипа беше включено в края на бележките на пача, като гласеше следното:

„Въпреки че в момента не работим активно по никакви допълнителни корекции, ще продължим да наблюдаваме обратната връзка от общността и съобщенията, изпратени до @SuckerPunchProd в Twitter за всякакви грешки или проблеми с висок приоритет, които се появяват.

Искаме да кажем огромно БЛАГОДАРЯ на цялата общност за невероятното количество подкрепа и обратна връзка, която получихме от стартирането.

Когато Legends стартира през октомври 2020 г., никога не сме очаквали да имаме толкова активна общност, а повече от година и половина по-късно и не бихме могли да бъдем по-благодарни на всички, които бяха с нас в това пътуване!“

tsushima-game

GHOST OF TSUSHIMA PATCH 2.18

LEGENDS

    • Fixed a bug where a teammate’s health could momentarily dip below zero, counting as a “death” in Custom Mode and Raid Trials that occasionally prevented the Hidden Heart cosmetic from unlocking
    • Added a PS4 Save Import button to Legends standalone builds (Transfer PS4 console Save). Be sure to click “Yes” on the Legends import prompt
    • Shared Wounds no longer breaks Assassin out of the Vanish skill
    • Added a new Fill Party goal, Custom Mode – Perfect Completion. This will allow people looking to earn the Hidden Heart cosmetic to search for matches separately from those looking for a different Custom Mode experience
  • Item adjustments:
    • All Legendary Katanas gain Stance Master perks by default, including on stances unlocked via perks. If you already have a Stance Master perk unlocked, it will be free to reroll to a new perk
    • Legendary Charms can now roll perks and properties previously limited to class exclusive charms, if the Legendary Charm is bound to the specified class.
    • Significantly lowered resolve gains of Black Powder Bombs
    • Skipping Stone Bow no longer generates extra resolve from the ricochet arrows
    • Added Munitions perk to Caltrops and Demon Seeds
    • Reduced the drop rate of Black Powder Bombs, Flash Bombs, Fire Arrows and Piercing Arrows dropped from the Munitions perk
    • Melee Resolve Gain property maximum value increased to 25%
    • Fire Damage property maximum value increased to 20%
    • Assassinate From Above Damage property maximum value increased to 50%
    • Samurai skill Deep Strikes increased to +25% Melee damage
  • Fixed bug where Black Powder Bombs did not count for some Mastery Challenges
  • Fixed a bug where Silver and Gold Survival missions showed incorrect mission modifiers
  • Fixed a bug in Survival where a Ghost dying in the brief period after the final wave, but before the scoreboard caused some missing rewards
  • Fixed a very rare bug where the Legends tutorial was impossible to complete

SINGLE-PLAYER

  • Increased Silk inventory held by New Game Plus merchant
  • Fixed dialogue and cutscene issues in single-player
Сподели новината в социалните мрежи:
Други новини